czwartek, 26 listopada 2015

Pierwsze zamówienia wysłane!

...mój sklepik na artillo.pl zrealizował już swoje pierwsze zamówienia i oczywiście nie ukrywam, że strasznie jestem szczęśliwa z tego powodu:)) Dziękuję i pozdrawiam moje klientki:)
Czekałam na ten moment i nastąpił, więc teraz pracuję jeszcze więcej.
Nie byłabym sobą, gdybym się nie pochwaliła efektami mojej pracy - czyli kolejne nowości z serii DEKORACJE BOŻONARODZENIOWE.











Wszystkie te produkty i wiele innych dostępne są w moim sklepiku. Zapraszam:)
PS. Nie zapominam też o swoim planie - postanowieniu raczej, że zmienię dekoracje w moim domu....w następnym poście pokażę mój kalendarz adwentowy - jest już prawie gotowy ale jeszcze nie na tyle aby się tutaj pokazać, więc jeszcze chwilunia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz