środa, 6 stycznia 2016

Organizer na łóżeczko dziecięce dla małej kruszynki

Z Nowym Rokiem - Nowe Życie!! A jak nowe życie to i nowy projekt :)
4 dni temu przyszła na świat mała księżniczka - córeczka mojej bardzo dobrej koleżanki, ciocia czyli ja zdecydowała się przygotować z tej okazji prezent niepowtarzalny, oryginalny i tylko dla niej...
Maleństwo już za chwilkę będzie w domu wraz ze swoimi rodzicami i starszym braciszkiem. Jej łóżeczko będzie stało w sypialni rodziców, a więc trzeba będzie się jakoś "zorganizować" postanowiłam im w tej organizacji troszeczkę pomóc.... W mojej pracowni powstał oto taki organizer na łóżeczko dziecięce - 5 kieszeni (3 mniejsze górne i 2 większe na dole), do każdej wejdą pieluszki, chusteczki nawilżane i inne drobiazgi czy kosmetyki, które przy maleństwie dobrze mieć w zasięgu ręki.
Mam nadzieję, że prezent się spodoba - bo tak jak we wszystkie swoje "stworzenia" włożyłam w niego całe serce, więc serce musiało przypieczętować całość rzecz jasna....











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz