poniedziałek, 16 listopada 2015

Jest mój malutki wymarzony sklepik....

...tak, tak spieszę z nowiną - tak jak dorastałam do bloga tak też dorosłam do własnego sklepiku (hi dobrze, że tak w miarę szybko). Dzięki takim portalom jak Artillo.pl mogę oferować swoje prace nie tylko najbliższym znajomym i znajomym znajomych czy ich znajomym, ale również nieznajomym:)) i to jest fantastyczne. Właśnie dziś wprowadziłam wszystkie moje rękodzieła, opisałam, wcześniej sfotografowałam ( o taaak z tym to było cudnie - nad atelier musze jeszcze popracować, ale w sumie jak na studio w mojej własnej kuchni to chyba nawet nieźle wyszło). W mojej ukochanej pracowni spędziłam w zasadzie ostatnie 2 miesiące (myślę o każdej wolnej sekundzie), siedziałam, dumałam, rysowałam, wycinałam, zszywałam i prułam, wypychałam zaszywałam, doszywałam, doklejałam i oto są wszystkie moje prace w tym jednym miejscu: http://artillo.pl/sklep/na_parapecie.html
Odwiedzajcie mój mały butik - znajdziecie tam wszystko to co stworzyłam z wielką miłością i radością przede wszystkim. Zachęcam szczególnie do odwiedzenia mojego sklepiku w kategorii "Dekoracje świąteczne" znajdziecie tam sporo pomysłów na dekoracje waszych mieszkań na nadchodzące święta - już teraz jest w czym wybrać, a jeszcze mam nadzieję dorzucić coś w najbliższym czasie. A więc zapraszam, zachęcam, polecam i zaglądajcie do mnie ...
Serdecznie pozdrawiam:))


PS. Taki baner na artillo.pl oznacza, że dobrze trafiliście;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz