czwartek, 3 marca 2016

Święta Wielkanocne - wiosennie, kolorowo, radośnie...

Dwa dni temu z mojego ściennego - kuchennego kalendarza zerwałam kartkę z napisem LUTY (pewnie jak większość ludzi, nic takiego, ale...) moim oczom ukazał się dłuuugi miesiąc, który bardzo delikatnie, prawie szeptem mówi: "WIOSNA". Mało tego, ostatni weekend tego miesiąca to cudowna Wielkanoc. Uwielbiam te Święta za ich radość, świeżość, za nadzieję, za życie, za kolory (szczególnie żółty) i za jedyny w całym roku smak białego barszczu...
Wielkanocne Święta to radość i nadzieja, możemy ją wyrazić w oryginalnych dekoracjach naszego mieszkania, naszego wielkanocnego koszyczka, naszego świątecznego stołu... Pomysłów na to znajdziecie mnóstwo. Moja pracownia na ten czas również przygotowuje coś specjalnego, w tej chwili zamieniła się w kurnik. W tym kurniku prócz kur, są gęsi, zające i owieczki naturalnie.
Oto moje propozycje:
KURKI








GĘSI



OWCE

ZAJĄCE











I to by było na tyle... Wiem, że przedstawione powyżej towarzystwo rozweseli w te Święta niejeden Wielkanocny kosz i niejeden Wielkanocny stół...
A ja jeszcze życzeń nie składam, póki co - Ko Ko Ko :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz