niedziela, 27 marca 2016

Święta Wielkanocne - radość i wiosna!

Kończyłam ostatnie zamówienia, sprzątałam a potem piekłam i gotowałam i ciągle miałam w głowie myśl, że jeszcze życzeń dla moich miłośników i gości na blogu  nie napisałam.... no i niestety czasu nie można zatrzymać - nawet ci, którzy delektują się slow lifem ;) nie dają rady z czasem - leci jak szalony.
Pierwszy dzień Świąt za nami, ale jest jeszcze ten drugi "Dyngus" a zatem:
Wszystkim życzę na te chwile Świąteczne i na każdy kolejny dzień radości i pokoju w sercach, miłości dla wszystkich i dla każdego z osobna, zdrowia i pogody ducha a przede wszystkim wiary w siebie, w swoje marzenia, w innego człowieka.... Aha i MOKREGO DYNGUSA!!!

Chciałabym też pochwalić się naszą rodzinną palemką a w zasadzie palmą, którą skrzętnie dekorowaliśmy bibułowymi kwiatami - ja, moja starsza córka i mój brat :) 
Ps. nagroda za najpiękniejszą palmę jest nasza Hurrraaa!!!

a zajączki? to już robota mojej szwagrowej - trzeba przyznać, że dziewczyna ma talent :)) no cóż taka rodzinka !!!
Pozdrawiam i ściskam świątecznie.
Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz