poniedziałek, 2 stycznia 2017

Witaj Nowy...!!!

Było, minęło bezpowrotnie, 2016 rok już za nami.... Święta Bożego Narodzenia minęły nam w bardzo ciepłej, rodzinnej atmosferze, gwar radosnych dzieciaków, zapach grzybów, pierników i pomarańczy, blask choinki... wszystko na co czekaliśmy cały rok ziściło się w te Święta.
Ja do ostatnich chwil jeszcze coś doszywałam, dorabiałam, prócz tego pierniki piekłyśmy, paczki pakowaliśmy (bo w trójce klasowej przyszło mi się udzielać:)) więc ten ostatni przedświąteczny tydzień był.... krótko mówiąc - krótki, za krótki.
Dziś dopiero zasiadam przed komputerem, aby życzenia noworoczne wszystkim złożyć:)
A zatem....


Kochani moi życzę Wam aby ten Nowy 2017 Rok od samego początku aż do samego końca był wypełniony Waszym uśmiechem, abyście z radością witali każdy nowy  jego dzień (nie tylko ten wolny od pracy, ale również gdy za oknem leje od rana)
Aby nie dopadały Was chwile zwątpienia, braku wiary i siły - aby Wam się chciało...
Abyście szanowali, kochali i nie żałowali...
Aby nie umykały Wam żadne chwile, żadne momenty, miejcie czas na to co ważne... bo to Ważne;)
Mniej fochów i sfochowanych Wam życzę, bo to krew psuje a po co nam to?
I zdrowia Wam życzę i spełnienia marzeń, celów, planów... macie na to cały ROK!!!
Szczęśliwego 2017 !!! 

Zrobiłam kilka fotek moich dekoracji świątecznych i ostatnich prac, więc pokażę póki jesteśmy jeszcze w temacie świątecznym:)













Pozdrawiam cieplutko w ten śnieżnobiały, baaardzo późny wieczór....
O.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz