poniedziałek, 28 grudnia 2015

Nigdy nie ma dość pięknych wnętrz...

Kiedy myślę "dobre wnętrze" to do głowy przychodzi mi takie miejsce gdzie każdy element wystroju, każda dekoracja pasują do siebie, gdzie nic nie stoi zbytecznie, ale też niczego nie brakuje, gdzie fajnie jest usiąść i napić się kawy, gdzie po prostu lubisz być i czujesz się swobodnie....
Oczywiście każda osoba, która kocha dobre wnętrza nie byłaby sobą gdyby nie zmieniła czegoś, nie zmodyfikowała, nie dodała i nie przestawiła, wiem bo też to mam;)
Wiele pomysłów rodzi się w naszej głowie, ale przecież wciąż się inspirujemy, szukamy nowinek i fajnych projektów... i właśnie w tym miejscu podam Wam link do bloga http://carefordecor.pl/ koniecznie trzeba tutaj zajrzeć. Często nie zdajemy sobie sprawy, że tak niewiele potrzeba aby zrobić metamorfozę we własnym mieszkaniu, że to takie proste...
Marta bo tak ma na imię właścicielka  bloga to przemiła osoba, która, jak sama pisze nigdy nie ma dość pięknych wnętrz... to właśnie jej sympatia do ciekawych i niepowtarzalnych dekoracji sprawiła, że już się znamy:)
Spotkałyśmy się jeszcze przed Świętami - nawet nie miałam pojęcia o tym że mieszka zaledwie kilkaset metrów ode mnie... Marta napisała o mnie post, chwalę się nim dlatego, że to co napisała.... no cóż - sama bym nie ujęła tego lepiej... Pokrewne dusze, hmmm chyba tak....

Wieniec Bożonarodzeniowy to prezent od Marty, a jak już jesteśmy w temacie Bożonarodzeniowych dekoracji... - kilka moich:)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz